Szukasz profesjonalnego wirtualnego biura w Warszawie, które spełni wszystkie Twoje oczekiwania? Oferujemy kompleksową usługę. Zapewnimy Ci wsparcie doświadczonych ekspertów i specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w procesach administracyjnych księgowych, kadrowo – płacowych, kontrolingowych oraz prawno - podatkowych.
Usługa wirtualne biuro w PKF BPO
W ramach usługi wirtualnego biura, oferujemy możliwość skorzystania z szerokiego pakietu usług takich jak wirtualny adres, odbieranie korespondencji i zarządzanie dokumentami, a także w razie potrzeby obsługę płatności i wystawiania faktur.
Wirtualny adres
- Zapewniamy możliwość zarejestrowania Twojej działalności w KRS/CEIDG lub innych rejestrach wymaganych prawem, pod adresem biura przy ulicy Orzyckiej w Warszawie.
Usługa adresu rejestrowego to idealne rozwiązanie dla firm, które potrzebują prestiżowego adresu w Warszawie, chcą ograniczyć koszty wynajmu biura lub działają zdalnie. Zapewniamy pełną poufność oraz profesjonalne podejście do obsługi korespondencji i dokumentacji.
Wirtualny sekretariat
- Zapewniamy odbieranie, rejestrowanie, przechowywanie korespondencji przychodzącej, zgodnie z zawartymi ustaleniami.
- W razie potrzeby, zeskanujemy, a następnie zarchiwizujemy oryginały dokumentów, do momentu odbioru lub wysyłki pocztą na wskazany adres.
- Zapewnimy profesjonalne zarządzanie dokumentami, w tym archiwizację i przechowywanie dokumentów w sposób uporządkowany, a także digitalizację dokumentów i obsługę elektronicznego obiegu dokumentów, jeśli będzie taka potrzeba.
- Nasi pracownicy obsłużą przychodzące połączenia telefonicznie i w razie potrzeby, udzielą podstawowych informacji, zgodnych z wytycznymi Klienta, zorganizują i skoordynują połączenia telefoniczne klienta z partnerami biznesowymi.
Nasze usługi sekretariatu pozwalają firmom skupić się na głównej działalności, jednocześnie mając pewność, że sprawy administracyjne są zarządzane profesjonalnie i sprawnie. Zapewniamy pełną poufność, elastyczność oraz dostosowanie usług do indywidualnych potrzeb klienta.
Obsługa płatności
Zapewniamy możliwość wprowadzenia przelewów do płatności, analizy białej listy podatników, a także split payment.
- W zakresie wprowadzenia przelewów oferujemy między innymi, przygotowywanie i wprowadzanie przelewów krajowych oraz zagranicznych zgodnie z harmonogramem płatności klienta, a także obsługę przelewów cyklicznych i jednorazowych w systemach bankowości elektronicznej.
- W zakresie białej listy podatników oferujemy między innymi weryfikację kontrahentów na białej liście podatników VAT, aby upewnić się, że płatność jest kierowana na zarejestrowane konto zgodne z wymogami ustawowymi, a także automatyczne generowanie raportów potwierdzających weryfikację kont bankowych, co minimalizuje ryzyko sankcji podatkowych.
- W zakresie mechanizmu split payment oferujemy prawidłowe zastosowanie mechanizmu podzielonej płatności (split payment), w tym także rozdzielenie kwoty VAT od wartości netto, w przypadku transakcji, które tego wymagają.
Korzystając z obsługi płatności w PKF BPO masz zapewnione:
- zgodność z przepisami prawa podatkowego oraz zasadami bezpieczeństwa finansowego.
- ograniczenie ryzyka błędów oraz sankcji związanych z nieprawidłową obsługą płatności.
- optymalizację procesów płatniczych, co pozwala klientom skupić się na ich głównej działalności.
Usługi wystawiania faktur
Zapewniamy możliwość wystawiania faktur. Nasi doświadczeni eksperci, profesjonalnie i zgodnie z przepisami, zrealizują Twoje obowiązki związane z dokumentowaniem sprzedaży. Nie będziesz musiał zatrudniać dedykowanej osoby w swojej organizacji.
- Faktury są wystawiane zgodnie z wytycznymi Klienta i obowiązującymi przepisami prawa. Wystawiamy również faktury korygujące i pozostałe dokumenty sprzedażowe, wynikające z potrzeb danej sytuacji.
- Dokumenty sprzedażowe mogą być personalizowane, na przykład poprzez dodanie logo, danych kontaktowych, czy specjalnych adnotacji.
- Wystawiamy także faktury w walutach obcych, zgodnie z aktualnymi kursami wymiany walut.
- Zapewnimy przygotowanie zestawień faktur dla celów księgowych i podatkowych.
- Po zakończonym okresie rozliczeniowym, dokonamy archiwizacji dokumentów w formie cyfrowej lub papierowej zgodnie z wymaganiami Klienta.
Nasza usługa wystawiania faktur pozwala klientom zaoszczędzić czas, zwiększyć dokładność dokumentacji oraz zapewnić pełną zgodność z przepisami podatkowymi.
Co nas wyróżnia?
Do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie, oferując elastyczne warunki współpracy. Możesz więc skorzystać na przykład tylko z usługi adresu wirtualnego i usługi sekretariatu, bez konieczności korzystania z pozostałych usług.
Dlaczego warto wybrać nasze usługi?
- Wieloletnie doświadczenie naszych pracowników zapewni w pełni profesjonalne wykonanie usług.
- Prestiżowy adres wirtualny w Warszawie – idealny do rejestracji firmy lub korespondencji.
- Możliwość wynajęcia dodatkowych usług z zakresu naszej działalności,
- Elastyczne warunki współpracy – oferujemy możliwość skorzystania z jednej lub kilku usług jednocześnie - między innymi adresu rejestrowego, zarządzanie korespondencją przychodzącą, wykonywaniem przelewów, czy wystawianiem faktur.
Korzystając z usługi wirtualnego biura w Warszawie skoncentrujesz się na rozwijaniu swojej firmy, a my zadbamy o wszystkie formalności. Bez względu na to, czy interesuje Cię użyczenie adresu do rejestracji firmy, czy kompleksowa obsługa administracyjna – jesteśmy tu, aby Ci pomóc!
Skontaktuj się z nami już dziś i sprawdź, jak nasze wirtualne biuro dla firm może usprawnić funkcjonowanie Twojego biznesu.